Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Bestellen, Verzending en Bezorging

 

Keuze gemaakt....? Bestellen maar!

Heb je een keuze gemaakt? Dan kan je overgaan tot bestellen. 
Klik op "Toevoegen aan winkelwagen" zodat jouw keuze wordt geplaatst in je winkelmandje.
Wil je nog andere producten kiezen, klik dan op "Ga verder met winkelen". 

Zitten alle producten in je winkelmandje? Klik dan op "Doorgaan naar afrekenen".

Je kan hier al je gegevens invullen, en eventueel een account aanmaken wanneer je dat zou willen.
Heb je alles ingevuld? Dan kan je klikken op "Order plaatsen en betalen".

Jouw bestelling wordt nu bij ons geplaatst en gereserveerd in afwachting van de betaling.
Zodra de betaling bij ons binnen is wordt je bestelling direct vrijgegeven om te worden verzenden.
Uiteraard sturen we je mails met bevestigingen hiervan.

 

Bestelling wijzigen of annuleren.

Heb je een bestelling geplaatst, maar wil je deze toch nog wijzigen? Dat kan natuurlijk.
Electrocorner probeert bestellingen zo snel mogelijk te leveren, waardoor processen zijn geautomatiseerd.
Mocht je iets willen wijzigen, stuur ons dan zo snel mogelijk een mail of bel ons even. 
Zo lang jouw bestelling nog niet volledig intern is verwerkt kunnen wij in overleg met PostNL nog aanpassingen doen.
Maar wacht dus niet te lang met doorgeven!

 

Kosten van verzenden.

Electrocorner laat alle bestellingen GRATIS afleveren door PostNL.

 

Levertijd

Bestel voor 23.00 uur op: Eerste bezorging op:
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag + Zondag Dinsdag


Wij leveren altijd uit voorraad, maar niet op zon- en feestdagen.

 

Tijdsvak kiezen voor aflevering van je bestelling

Tijdens het afrekenen zal worden aangegeven wanneer je je bestelling kunt verwachten. Overdag niet veel thuis?
Kies dan voor een avondlevering tussen 18.00 uur en 22.00 uur. Deze extra service kost je 2 euro en is bijna voor ieder afleveradres mogelijk.

 

Ophalen bij PostNL

Weinig thuis? Laat je pakket dan bezorgen bij een PostNL-punt in de buurt.
Kies bij het afrekenen bij welke PostNL-locatie je jouw pakket wilt ophalen. Deze service is geheel gratis. Er is er altijd wel een bij jou in de buurt. Is het pakket bezorgd? Via de app of per mail laten we dit weten.
Dit moet je weten over het ophalen!

  • Neem ter controle een geldig legitimatiebewijs mee (geen kopie)
  • Haal je pakket op binnen 1 week. Daarna gaat het terug naar de afzender.

Iemand anders je pakket laten ophalen? Dat kan uiteraard. Leeftijd maakt niet uit.
Er zijn wel punten waar je rekening mee moet houden. Degene die jouw pakket ophaalt:

  • Neemt zijn geldige legitimatiebewijs mee (geen kopie)
  • Moet jouw adres kunnen opgeven
  • Heb je een briefje in de brievenbus ontvangen omdat je niet thuis was? Neem die mee

 

Was je niet niet thuis toen de bezorger langs kwam?

Geen probleem. De bezorger brengt het pakket dan naar een PostNL-punt in de buurt en laat een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kan je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

 

Ophalen bij Electrocorner

Electrocorner heeft geen winkel en dus ook geen mogelijkheden om bij ons producten te bekijken of op te halen. Hierdoor besparen wij wel op kosten, waardoor wij je extra lage prijzen kunnen bieden.

  

Je bestelling volgen

Uiteraard houden wij je op de hoogte van de voortgang van uw bestelling.

  • Wij mailen je direct een orderbevestiging zodra u een bestelling heeft geplaatst
  • Wij mailen je een factuur zodra wij uw bestelling hebben verzonden
  • Wij mailen je een PostNL track and trace code zodat u de aflevering door PostNL kunt volgen

Geen mails ontvangen? Controleer of deze misschien zijn terecht gekomen in uw spam filter.