Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

14 dagen zichttermijn

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Ben je toch niet helemaal tevreden over je aankoop? Dan kan je bij Electrocorner tot 14 dagen na aflevering kiezen of je het wilt ruilen, of dat je je geld terug wilt krijgen.
Stuur ons een mail of brief met daarin :

  • Je ordernummer
  • Naam en adres
  • Het product waar het om gaat
  • De reden (is niet verplicht maar het helpt ons wel om je retour sneller af te handelen)
  • Als je wilt omruilen, graag even aangeven tegen welk product

Wij sturen dan binnen 1 werkdag een mail met retournummer en alle details hoe je je aankoop naar ons kunt retourneren. Je hebt dan maximaal 14 dagen de tijd om het product naar ons op te sturen.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het wel belangrijk dat je het product in originele staat, en natuurlijk onbeschadigd naar ons terugstuurt. Bewaar hiervoor de originele verpakking zodat je zeker bent dat het product netjes en onbeschadigd kan worden geretourneerd!

Na 14 dagen geldt bovenstaande helaas niet meer en zal je product door ons of de fabrikant worden gerepareerd, uiteraard geheel kosteloos.

 

Krijg ik het volledige aankoopbedrag terug bij retourneren?

Dat is afhankelijk van hoe wij het product retour krijgen.
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om het product onbeschadigd en in originele staat terug te sturen. Het liefst netjes in de verpakking waarin je het van ons hebt ontvangen zodat je zeker bent dat het retourneren ook vlekkeloos en onbeschadigd bij ons zal aankomen. Jouw retour gooien wij niet weg, daar willen we graag nog iemand anders mee blij maken!

Uiteraard mag je het product bekijken, net zoals je in de winkel zou doen.
Is het product door jou incompleet, beschadigd, vies of duidelijk zichtbaar gebruikt dan kan je nog steeds retourneren. Wij bepalen dan aan de hand van de staat van jouw retour wat de waardevermindering is.

 

Zijn er uitzonderingen bij het retourneren?

Eigenlijk heel weinig. Maar uiteraard kunnen wij geen producten meer retour nemen waarvan de originele staat ontbreekt (bv. onderdelen of software die niet aanwezig meer is).

Uitgevoerde extra diensten zoals bij bezorging (express- of avondleveringen), of kosten die zijn gemaakt om op rekening te kopen worden helaas niet vergoed bij je retour.

 

Kosten - risico voor retourneren

Retour sturen naar Electrocorner is helaas niet gratis.
Om een laptop retour te sturen naar ons betaal je bij PostNL ongeveer 8 euro.

Retourneren kan naar

Electrocorner
Postbus 95
2350 AB Leiderdorp
uitsluitend o.v.v. het door ons afgegeven retournummer

 

Betaal ik ook kosten wanneer er iets defect is?

Nee. Is je product defect of werkt iets niet naar behoren dan is dit natuurlijk erg vervelend!
Natuurlijk eerst even contact met ons opnemen. Wij zullen dan bekijken wat er aan de hand is, maar meestal vragen we je om even te bellen met de centrale helpdesk. Hier is alle kennis van alle producten ruimschoots aanwezig en zij kunnen direct telefonisch met je bekijken wat er aan de hand is en wat daar eventueel op afstand aan is te doen. Het zou natuurlijk fijn zijn als je probleem direct telefonisch voor je kan worden opgelost.

Lukt dat niet telefonisch en moet het product echt worden nagekeken, dan kan dit uiteraard geheel gratis via de haal en breng garantie! Het product wordt dan bij je opgehaald en nagekeken. Wordt er een mankement geconstateerd dan wordt dit onderdeel direct vervangen zodat je je geen zorgen meer hoeft te maken dat het niet afdoende zou zijn gerepareerd. Vervolgens wordt je product weer netjes bij je thuis gebracht. Uiteraard helemaal gratis en zo snel mogelijk.

Wil je daarop niet wachten en is je aankoop nog binnen de 14 dagen na aflevering? Begrijpelijk. Dan kan je natuurlijk ook gebruik maken van je retourrecht. Maar zoals hierboven gemeld is dit helaas niet gratis.